MsAxJag

Alla inlägg under februari 2011

Av msaxjag - 24 februari 2011 13:52

Idag ska jag passa på att slå ett slag för Bellios barntofflor.

Dom är super. Sonen fick ett par av sin mormor i födelsedagspresent och dom används flitigt.

Dom är inte gratis (ca 350kr) men de är dom värda!

Dom är mjuka, ekologisk, svenskgjorda, jättefina och har jättebra grepp.

De finns i en uppsjö av färger med olika figurer på, så de går att få de lite personligt oxå.

De bästa är nästan de att man slipper ha halksockar (eller vanliga sockar) om man nu inte vill ha sockar inuti tofflorna. Med de försvinner oxå detta ständiga tapåande av sockar som de blir när barnen bara tar av sig sockarna överallt.

Så jag kan varmt rekomendera alla med småbarn att skaffa sådanna, eller att ge till typ 1-års present är oxå en jättebra idé.


Än en gång, dom är SUPER!!! :)

Av msaxjag - 19 februari 2011 21:51

För 1 år sen var vår lilla son bara 1 timme gammal... Vart har de här året tagit vägen?


Grattis på födelsedagen min lilla älskling!

Jag älskar dig. Jag älskar dig. Jag älskar dig <3


:)

Ovido - Quiz & Flashcards