MsAxJag

Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

PramPack - barnvagnsväska för flyg

Av msaxjag - 31 januari 2014 10:43

För drygt 3år sen köpte vi en PramPack. Efter lite googlande kom vi, eller jag, fram till att den var den bästa. De var rätt ny på marknaden då, men den verkade var rätt flexibel jämfört med andra väskor på marknaden, man skulle inte behöva plocka isär vagnen utan bara rulla upp den på den utvikta väskan, fälla ihop den och sen stänga väskan....  Priset var lite högre än för andra väskor men ska de vara så ska de ;-)

Efter 3 års användande, vad tycker vi då??  Först måste jag tillägga att vi ändå flyger en del, 4-5 vändor per år blir det i snitt. Vi tycker den är super, helt suverän faktiskt.

Den är:

  • Användarvänlig
  • Stor, de går lätt in både en 4-hjulig vagn med stor åkpåse. Vi brukar även ha en ståbräda där i. En gång har vi lyckats få i 4-hjulig barnvagn, ståbräda, vinterkläder till båda barnen, stor Voksipåse, filtar, blöjpaket, och 2 kassar med julklappar. Den ÄR rymlig.
  • Lätt att förvara, när den är tom så är de bara att rulla ihop den och då tar den inte mkt mer plats än ett gammaldags liggunderlag.
  • Godkänd av flygbolagen, så om vagnen skadas fast den varit packad i en PramPack så går det att få ut ersättning för skadorna.
  • väl värd varenda krona, för vad skulle de inte kosta att köpa en ny vagn...

Jag  rekommenderar den här vagnväskan varmt, vi har aldrig nånsin ångrat detta inköp :-) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av msaxjag - 21 mars 2014 10:00


  Då inleder jag vecka 2 av 4 på detoxen. Första veckan har gått ganska bra, hade huvudvärk dom 4 första dagarna, är fortfarande trött, men de blir bättre för varje dag. Så här min dag ut.   Stiger upp senast 06.00, dricker det varma citro...

Av msaxjag - 14 mars 2014 08:14

    Då var de dax. Jag ska testa detox, från idag kör jag...   Steg upp ca 05.30, pressade 1 ekologisk citron i en kopp och fyllde upp resten av koppen med varmt vatten. kändes riktigt fräscht att börja dagen så. Sen gick jag ut på en promena...

Av msaxjag - 19 februari 2014 14:50

      För en gångs skull är de fullt med blommor i huset. Fick tulpaner av min söta faster, en bukett på AHD av min man & sen fick vi en lilja av min svärmor. Tyvärr luktar liljorna väldigt starkt nu när dom slagit ut, så dom kommer nog få fly...

Av msaxjag - 19 februari 2014 14:29


  Laddar för dubbel challenge ikväll, jag sov bort träningen igår, för jag somnade med barnen, så ikväll ska jag göra dag 14 & 15.   Dagens Mellis: 125g kvarg, toppad med vaniljpulver, riven kokos, chiafrön, pumpakärnor & torkade tranbär ...

Av msaxjag - 18 februari 2014 17:05


  Sötsugsmellis utan socker, yes :-)   1 skivad banan, varje skiva toppad med lite jordnötssmör (saltad) och kokos. 1 skivad apelsin, toppad med chiafrön och gojibär 1 chokladkokos-klick gjord av: 1 msk kokosolja, 2 tsk kakao och 1 tsk aga...

Ovido - Quiz & Flashcards