MsAxJag

Alla inlägg under april 2013

Av msaxjag - 25 april 2013 11:15

Borta... Min 3-åring och jag var helt sams när vi gjorde oss klara för dagis... Vad har hänt???

Så, skönt att inte behöva ta tag i honom en enda gång, ingen jakt och/eller klä på under protest.

Vi hade en jättemysig morgon, förutom ett syskonbråk där lillebror(!) blev biten. På sikt kommer de nog bli mer av den varan, bråk, när lillebror börjar säga ifrån. Han gör de ju redan nu, vid 9 månader, de är så när man är yngst...

Men jag är supernoga med att inte alltid stå på lillebrors sida, jag är ju själv storasyster, no need for more explaning   

Av msaxjag - 23 april 2013 12:09

Jaha... Budgivning. Igen...

3:e gången gillt??

Urk vad denna process tömmer mig på energi...


Annars då??

Lillen kissade i pottan första gången förra veckan, och han går nu, 9 månader gammal, utan vett   

Ovido - Quiz & Flashcards