MsAxJag

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av msaxjag - 21 januari 2011 21:37

Jaha, idag har jag då tagit ungen under armen och gjort stan :)

Inhandlade ett gäng kläder till honom och ett gäng åt mig, bra jobbat(!) Däremot gjorde jag ett HUGE MISTAKE, jag entrade ecco... och det rår inte att ens gå inärheten av deras skor (eller för mig nårga skor överhuvudtaget) utan att få ångest. Vill ha, vill ha, VILL HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min senaste obsession är ett par sjukt snygga Replay-skor som jag såg redan tidigt i höstas, men nu var dom dessutom på rea. Sjukt heta & sjukt opraktiska med sin över 1 dm höga lillfingersmala stilletklack... jag tog dock mitt förnuft till fånga innan jag nådde fram, och la in backen. Men jag har en känsla av att vi inte sett slutet på detta drama.

Skor = Farligt farligt, men härligt härligt :)


När jag var klar med shoppingen tog jag det kloka beslutet att vandra hem till päronen. Av nån anledning har jag förmågan att alltid komma på idéen att ge mig ut på längre promenader när vädret är sämre än bra. Tur att de finns bra kläder :)


Vi hörs då!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards