MsAxJag

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av msaxjag - 19 februari 2014 14:50

     

För en gångs skull är de fullt med blommor i huset.

Fick tulpaner av min söta faster, en bukett på AHD av min man & sen fick vi en lilja av min svärmor. Tyvärr luktar liljorna väldigt starkt nu när dom slagit ut, så dom kommer nog få flytta till en annan del av huset.


Förgyll dagen med en blomma :-)

Av msaxjag - 19 februari 2014 14:29

 

Laddar för dubbel challenge ikväll, jag sov bort träningen igår, för jag somnade med barnen, så ikväll ska jag göra dag 14 & 15.


Dagens Mellis:

  • 125g kvarg, toppad med vaniljpulver, riven kokos, chiafrön, pumpakärnor & torkade tranbär
  • Massvis med hibiskuste, vilket jag har hört ska verka stresslindrande, så jag tror att jag tar en kopp till ;-)

 

 

För 15 dagar sedan, påbörjade jag 3 olika 30-day Challenges, perfekt för mig som vill komma igång. Jag ville träna dom flesta muskelgrupperna, därför valde jag dessa 3:

  • Squat challenge
  • Push-up + Dips challenge
  • Plank challenge

Att vara på dag 15 är en väldigt stor bedrift för mig, eftersom jag alltid brukar ge upp efter max 1 vecka, men att ha klarat mig så här långt sporrar mig verkligen. 


"Excuses won't make you fit" :-)



Ovido - Quiz & Flashcards